zaterdag 14 juli 2012

Pimp your background

Op Annemerel.com (I love her blog!) stond eergisteren een leuke DIY om je bureaubladachtergrond op te vrolijken met je eigen Instagramfoto's. Ik vond het er zo leuk uitzien dat ik vandaag ook aan de slag ging met Picasa en dit is het resultaat geworden. Een beetje druk misschien, maar er staan geen pictogrammen op mijn achtergrond, dus mij stoort het niet. Integendeel, ik word nu helemaal vrolijk als ik mijn achtergrond bekijk. Zelf aan de slag? Klik hier om het eenvoudige stappenplan van Annemerel te bekijken :).




6 reacties:

  1. Zo leuk! Altijd heerlijk persoonlijk dat soort achtergronden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, wat super leuk! Echt heel erg vrolijk inderdaad en je hebt gelijk super veel leuke herinneringen om naar te kijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij mij staat er 1 foto op die voor mij erg belangrijk is, mijn drie dikke vriendinntjes en ik in Spanje! Ik mis het wel.... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat blogje van Annemerel ook al voorbij komen. Super leuk. Bij jou is het ook mooi geworden. Ik moet nodig even mijn bureaublad "opruimen" maar ga het dan ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfoe, druk is 't inderdaad wel :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...