zondag 8 juli 2012

INSPIRATION: Nails

Eén van mijn slechte eigenschappen is nagelbijten. Als ik me verveel of zenuwachtig ben, dan moeten mijn nagels eraan geloven. Het gevolg: onverzorgde nagels en dat is écht niet vrouwelijk. Vandaar dat ik vanaf nu gelnagels heb. Ik heb het nu al 2 keer laten doen en het is echt veel beter zo (hoewel er op dit moment wel al 2 gelnagels zijn afgebroken, maar dat terzijde). Morgen heb ik opnieuw een afspraak, maar help: ik weet niet welk kleurtje ik dit keer wil! De eerste keer ging ik voor roze en nu zijn mijn nagels rood. Ga ik dit keer voor geel, blauw of misschien toch nog eens roze?

Deze plaatjes vind ik alvast erg inspirerend. Nu nog kiezen!
Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

- Welke kleur dragen jullie nu op je nagels? 


2 reacties:

  1. Wauw wat prachtig allemaal!

    Ik draag nu lila paars van ESSIE met een glitter nagel. Morgen komt daar een foto van online! www.fashionity.nl

    Je staat in onze sidebaar bij de WE LOVE!
    We volgen je nu :)

    xx
    Don't forget to join our give away before it's friday! http://www.fashionity.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...