donderdag 29 november 2012

PROJECT: Kerstkaartjes


De laatste tijd hou ik echt van brieven en kaartjes schrijven. Zo leuk om nog eens iets handgeschreven te versturen of ontvangen in deze tijden van e-mails, Twitter en Facebook. En omdat het bijna (nog 26 keer slapen!) Kerstmis is, wil ik graag kerstkaartjes versturen. Ik doe dit normaal nooit en schrijf gewoon elk jaar mijn naam onder de kaartjes van mijn ouders, maar dit jaar wil ik daar verandering in brengen. Ik wil zelf kaartjes uitzoeken en schrijven naar mijn vriendinnetjes én naar jullie! Wil jij graag een kaartje ontvangen? Stuur dan een mailtje naar acupofhappiness-blog@hotmail.com met daarin je adresgegevens en je krijgt een leuk kaartje toegestuurd. Ik heb er alvast zin in!

10 reacties:

  1. Oh wat een leuk idee! Veel plezier ermee, ik ben niet zo van de kerstkaartjes; vergeet ze altijd en raak ze kwijt enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Ik wil wel een kaartje! Ik mail je gelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, natuurlijk wil ik een kerstkaartje van jou! :D Moet ik je nog mailen met m'n adres? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit had ik ook in gedachten! Het leek mij namelijk ook leuk om kerstkaartjes naar bezoekers te sturen. Vorig jaar en het jaar daarvoor had ik het al gedaan naar blogvriendinnetjes, is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah wat leuk! Ik vind het ook echt altijd leuk om te krijgen, zelfgemaakte kaartjes, en zelf maken is ook leuk, maar maak er zelf eigenlijk nooit tijd voor vrij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa, wat een leuk idee! Ha, ik mail je, want een kerstkaartje uit België is dan wel extra bijzonder he;)!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...