dinsdag 6 november 2012

TIP: Pixum wandklok


Een tijdje geleden werd ik door de fotowebsite Pixum gecontacteerd met de vraag of ik niet één van hun producten wilde uittesten voor op mijn blog. Ik hou van foto's dus ik was natuurlijk meteen enthousiast. Ze stelden me voor om een fotokalender te maken, maar ik had mijn oog eigenlijk op iets anders laten vallen. Op hun website kan je immers ook leuke fotocadeaus maken, zoals t-shirts, tassen, spaarpotten, maar ook een wandklok. Dat laatste vond ik wel leuk en dus mocht ik van Pixum mijn eigen klok maken. Yay! Ik wist al vrij snel welke foto ik wou, namelijk de foto waarop ik mijn vriendje een kus geef voor het kasteel in Disneyland. Ik hou echt van deze foto en Disneyland was absoluut het hoogtepunt van afgelopen zomer. De klok maken was eigenlijk heel eenvoudig. Gewoon een foto uploaden en klaar ben je. Ik vind het resultaat heel mooi geworden. Ik had de klok misschien iets groter verwacht (had de afmetingen niet echt gelezen ;)), maar ik ben er heel blij mee. Nu nog een leuk plekje zoeken op mijn kamer!

Wil jij zelf ook een leuke klok maken? Klik dan hier!





18 reacties:

  1. Erg leuk zo'n klok!
    En leuke foto heb je ook gekozen :)

    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker leuk uit! Een origineel cadeautje zou het ook zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem al op Instagram voorbij komen, erg leuk geworden inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooierd! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah dit kende ik nog niet niet, maar super leuk. Ziet er heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk cadeau idee is dit zeg :)! En wat leuk dat je werd benaderd om dit te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige foto en heel leuk zo'n persoonlijke klok!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...