donderdag 22 november 2012

Thursday Topic: The end of the world


Als we de Maya's en heel wat doemdenkers mogen geloven, gaan we er binnen een maand allemaal aan. Op 21 december 2012 om precies te zijn. Want ja, dan vergaat de wereld! Haha, echt een heel vrolijk onderwerp voor deze Thursday Topic ;). Maar ik wilde toch eens weten wat jullie zouden doen als dit écht je laatste maand was. Zelf weet ik het eigenlijk niet zo goed. Ik zou vooral zo veel mogelijk tijd doorbrengen met mijn vrienden en familie. Ook zou ik natuurlijk niet meer gaan werken en al het geld op mijn spaarrekening zou ik volledig uitgeven door lekker te gaan shoppen (totaal nutteloos, ik weet het) en allemaal leuke uitstapjes te doen. Nu ik erover nadenk zou ik ook echt nog wel willen trouwen voor ik sterf, dus dat wordt even in speedtempo een trouwfeest organiseren. Verder staat er nog heel wat op mijn bucket list, dus dat moet ik ook maar even snel afwerken. Of ook niet, want in werkelijkheid zou ik volledig in paniek slaan en mijn laatste maand wellicht huilend doorbrengen ;).

Eerlijk? Ik zal toch blij zijn als het 22 december is, haha!

- Wat zouden jullie doen als jullie nog maar een maand te leven hadden?



10 reacties:

  1. Ik zou heel veel tijd doorbrengen met mijn familie en vrienden! Vooral met mijn ouders en zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, dat is een moeilijke vraag... Ik zou heel veel met vrienden en familie zijn, maar ik zou vlak voordat het 'echt gebeurt', naar New York gaan, daar moet ik gewoon nog een keer geweest zijn haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof er niet in, maar stel dat dan kan ik iig zeggen dat ik de dag ervoor wel 17 ben geworden haha. Ik zou dan ook een mega groot feest geven, vanaf nu niet meer naar school gaan. Een bezoek aan new york brengen en verder heel veel met mensen zijn die belangrijk voor me zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie vraag! Ik ben het wel met Resy eens eigenlijk. Ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik zou inderdaad shoppen en hopeloos rondjes rennen de eerste dag haha. Nee ik kan het me niet voorstellen eigenlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij zou ik alleen maar huilen en in paniek wachten op het moment haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er deze week ook aan zitten denken. Ga je zaterdag naar de film kijken op tv? In het jaar 2000 met Nieuwjaar ging er ook alles mis gaan en uiteindelijk viel het allemaal wel heuse mee, nietwaar?
    Dat is natuurlijk ook zo'n typisch vrouwelijk het denken over dat je snel nog deze maand moet trouwen, ga je 'minder sterven' met een ring rond je vinger? Lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lastige vraag vind ik het...
    Inderdaad met dierbare doorbrengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfft, ik zou het ook niet weten... ik heb de 20ste gala in de nacht, dus ook de 21e, dus ik sluit het dan wel in stijl af haha. Nee, laat het maar de 22e worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oef, moeilijke vraag. Maar wel eens goed om over na te denken! Een week geleden zou ik zeggen 'Ontslag nemen' omdat ik al máánden met tegenzin naar mijn werk ga, maar omdat ik er al zo'n 5 jaar werkte 'durfde' ik nog niet ontslag te nemen. Maar dat heb ik zaterdag toch gedaan, dus die is weggestreept! En verder, tja. Veel tijd doorbrengen met mijn vriend, vrienden en familie inderdaad. En een bunker bouwen met een grote voedselvoorraad erin met een groot slot er op mocht de hel losbreken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd me er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Maar als ik moet kiezen: ik wil nog één keer een borrel drinken met al mijn dierbaren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...