zaterdag 24 november 2012

LIST: Happy things #5



Babysitten op mijn schattige nichtjes - geurkaarsen - een file die eindelijk voorbij is - Pinterest - uitkijken naar de feestdagen - Gossip Girl seizoen 5 bestellen - mijn gele rolkraagtrui - niet moeten wachten op de bus - mijn fake Uggs -  tickets bestellen voor leuke dingen - Friends kijken met mijn broer - een warm bad - Squares - mannen met baby's - naar een privésauna gaan - thuiskomen in een warm huis - een broodje Waldkorn met brie - een pas opgemaakt bed. 


- Fijn weekend allemaal!


17 reacties:

  1. Like! Ik heb nu zin in een broodje brie... Hm...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeehhh, ik wil ook al de hele dag een warm bad nemen... Vanavond bij m'n ouders toch maar doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een broodje waldkorn met brie <3333
    Daar heb ik nu gelijk trek in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk plaatje hihi en ik moest echt lachen om "mannen met baby's" haha, die zijn altijd zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Squares zijn inderdaad niet normaal lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my, die sqaures wil ik echt proeven! Zien er goddelijk uit zeg. Enne, geurkaarsen zijn ook een grote liefde van mij op dit moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een list! Om helemaal blij van te worden.
    Hihi de feestdagen, dat gevoel dat het er aan komt maakt mij ook blij! <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar is de like knop, leuk zo,n lijstje om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een privesauna lijkt me heerlijk! Ik ga een paar keer per jaar naar de sauna en het is zo lekker! Alleen zijn de andere mensen soms een beetje raar, dus een privesauna lijkt me echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat is zeker een heel fijn lijstje!
    Een hele fijne Zondag gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mannen met baby's zijn zo leuk. Ik krijg dan echt kriebels in mijn buik. Hoe gelukkig (en niet stoer) ze opeens zijn. :D Geurkaarsjes ben ik trouwens ook fan van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn lijstje :)! geurkaarsjes, krijg er gewoon nooooooit genoeg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, broodje brie! En tickets kopen voor leuke dingen is inderdaad echt een blijmaker! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...