zondag 25 november 2012

LOVE: Christmas


Het is pas eind november en het is al zover: de kerstkriebels hebben me serieus te pakken. Ik was gisteren in de Hema en kon niet weerstaan aan een schattige minikerstboom voor op mijn kamer. Ik nam meteen ook lichtjes en witte kerstballetjes mee om het ding te versieren. Toen ik thuiskwam heb ik hem meteen opgezet en nu ben ik dus helemaal in kerststemming. Zo'n kerstboom zorgt echt voor instant gezelligheid en ik krijgt meteen zin in lekker eten, cadeautjes, kerstliedjes en gezellig samenzijn. Ik kan al niet meer wachten tot het zover is! In tussentijd ben ik dan ook van plan verschillende kerstmarkten te bezoeken met mijn vriend. Een uitstapje naar de kerstmarkt van Keulen staat alvast op het programma. Onderstaande foto's brengen me nog meer in de stemming.
I looooove Christmas!









- Kijken jullie ook zo uit naar de feestdagen?



19 reacties:

  1. Aaahhh, ik wil later echt zo'n huge ass kerstboom met onwijs veel cadeautjes eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kerst! Ik luister nu al gewoon een week kerstliedjes, ik word er gewoon heel vrolijk van haha.

    Zou ik trouwens mogen vragen hoe jij dat "You might also like" hebt gekregen? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dat moet doen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die widget noemt LinkWithin. Je moet het maar even opzoeken op Google, het wijst zichzelf uit!

      Verwijderen
    2. Oke dankje! Ik ga even zoeken

      Verwijderen
  3. Nu ik helemaal in de kerststemming door jouw blog! Kerst is echt mijn favoriete feestdag, het is zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind kerst echt drie keer niets. Ik heb er ook nooit wat mee gehad eigenlijk. Sinds ik op mijzelf woon heb ik ook nooit een kerstboom in m'n huis gehad en de laatste 5 jaar werk ik altijd alle kerstdagen, haha! Lijk ik nu heel kil en ongezellig? Ben ik niet hoor!! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kerst heerlijk! Vind de afbeeldingen ook mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh super leuk zo kom je echt in de kerstsfeer. Ik vind kerst altijd een leuke tijd, hoewel ik niets heb met het versieren enzo. Mijn man vind het daarin tegen geweldig en staat dit dus elk jaar te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig allemaal! Ik wil ook al de kerstboom opzetten, maar moet van mijn moeder nog even wachten tot na 5 december ... Nog even dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word zo blij van deze foto's! Ahhh, ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaaa! Door deze foto's begint het helemaal te kriebelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig al een kerstboompje! Ik kan niet wachten totdat de boom bij ons thuis staat:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heeeerlijk die kerstsfeer! Leuk dat je al n boompje hebt gekocht;)! Fijne inspiratie ook:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaa, ik heb er ook zoveel zin in! Heb wel met mezelf afgesproken dat ik mijn minikerstboom pas op 1 december op mag zetten, maar misschien doe ik het straks stiekem toch alvast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik word altijd zo blij van kerst! Wij vieren het nooit echt, maar toch. De sfeer, overal lichtjes, kerstboomgeur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaa kerst! Ik heb der ook zin in! Ik ga denk ik deze week ook maar eens de kerst spullen uit de kast trekken hihi! Ik doe toch niks met sinterklaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah heerlijk he! Ik heb vorige week ook op weheartit naar kerstplaatjes zitten kijken haha, dan komen de kriebels toch echt wel tevoorschijn! Heerlijk hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zou willen dat ik zo'n supergrote, mooie kerstboom zou kunnen opzetten! Maar helaas, die zien er iets te perfect uit :) Ik verheug me er ook al op!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...