zondag 18 november 2012

My photo diary #10

Tijd voor mijn tweewekelijkse fotodagboek. Kijken jullie weer mee?

Mijn wandklok van Pixum was aangekomen. Ik vind hem heel mooi geworden! Jammer genoeg tikt de klok echt te hard. Ik kan hem niet in mijn kamer hangen, want dan word ik er gek van. Spijtig!

Filmpje kijken in bed. Altijd leuk op een koude herfstdag. 

Uitzonderlijk een uurtje vroeger beginnen op het werk. Hard zijn!

Lekker warm ingeduffeld. Ik heb het nu al zo koud!

Zetelhangen op vrijdagavond.

Ja, ik slaap nog steeds met knuffels. Ik moet 's nachts altijd iets kunnen vasthouden!

Mijn sportschoenen nog eens uit te kast gehaald voor een rondje lopen. Het was triestig gesteld met mijn conditie, haha! 

Tegenwoordig steek ik altijd een geurkaars aan in mijn kamer. Gezellig!

Mmm, deze koeken zijn zo lekker!

Mean Girls blijft zo'n leuke film!

Oogdruppels, want ik had weer last van pikkende ogen. Stomme lenzen!

Vorige week naar een privésauna geweest met mijn liefje. Zo leuk!

Ja hoor, het is herfst.

Ik draag mijn bril eigenlijk nooit, maar die dag had ik zo'n last van mijn ogen dat ik mijn lenzen echt niet kon verdragen!

Dit is zo lekker! 

10 Things I Hate About You. Leuke film! Zo jammer dat Heath Ledger er niet meer is...

Miranda opnieuw ontdekt en meteen de dvd's gekocht. Ze is zo grappig!

Dit weekend ging ik met mijn vriendje naar Rijsel. Op de heenweg hebben we een uur in de file gestaan. Hatelijk!

Dan maar foto's trekken! Valt het op dat dit mijn lievelingstrui is tegenwoordig ;)?

Onze hotelkamer.

Lille.

Mijn vriendje. Ik zie hem zo graag!

- Geniet nog van jullie zondagavond!


13 reacties:

  1. Wat een leuke foto`s! Speculoos lijkt me erg lekker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik slaap ook nog met knuffels hihi, moet ook iets kunnen vasthouden als ik ga slapen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jij en je vriendje een ontzettend leuk stel samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig vriendje! Waar ging je naar die privésauna? En was dat prijzig? Ik wil zoiets ook nog eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Aquatis in Deurne, maar da's waarschijnlijk ver voor jou aangezien je in Nederland woont :D. Het was 88 euro voor 2 uur. Wel redelijk duur dus, maar het was zijn geld echt wel waard!

      Verwijderen
  5. Heerlijk overzicht weer. Jij ook nog een hele fijne zondagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk overzichtje :)
    Die bril staat je heel leuk vind ik! En die films, heerlijk! Mean girls blijft een favoriet! Fijne avond! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! vooral die van de sauna, ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk overzichtje en wat heeerlijk een privé sauna, wat moet dat heerlijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk foto overzichtje! 10 things I hate about you is een geniale film :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk het al een tijdje, maar nu ga ik het zeggen, jij bent een ontzettend mooi meisje,......geniet ervan,.....en aub geen complexen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die privé sauna zag ik al voorbijkomen! Dat is helemaal niet verkeerd zeg, heerlijk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, heel grappig, noemen jullie een bank zetel:P? Ja.. soms zie je nog van die aparte termen uit Belgie komen! heerlijk die prive sauna:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...