donderdag 8 november 2012

LOVE: Reading


Ik hou echt van lezen. Met een nieuw boek kan je mij helemaal blij maken en evenementen zoals de Boekenbeurs vind ik geweldig. Zalen vol nieuwe, mooie, goed ruikende boeken: heerlijk! Zeker met dit weer vind ik het zalig om gezellig in bed te kruipen met een goed boek en helemaal op te gaan in het verhaal. Ik hou vooral van chicklits, maar momenteel lees ik het derde boek van Twilight. Het enige probleem? Ik maak te weinig tijd om te lezen. Als ik 's avonds thuiskom van mijn werk, blog ik, kijk ik series of een film en mijn boek blijft te vaak onaangeroerd liggen. Ik ben al sinds juli bezig in de Twilight-boeken en doe er dus best lang over. En dat terwijl ik zo graag lees en er nog zo veel leuke boeken op mij liggen te wachten (op dit moment een stuk of 10). Bovendien ga ik zaterdag voor een tweede keer naar de Boekenbeurs en ik kan niet beloven dat ik met lege handen naar huis kom. Ik moet dus dringend meer tijd maken om te lezen. Raar toch dat je iets zo leuk vindt en er toch zo weinig tijd voor maakt. Tijd voor verandering! Mijn voornemen is om meer te gaan lezen en volgend jaar doe ik zeker mee aan een 'reading challenge' op mijn blog, misschien kan dat me wat stimuleren.

- Houden jullie van lezen en doen jullie het vaak?


17 reacties:

  1. Ik heb zelf ook een reading challenge gesteld voor mezelf zodat ik wat meer zou lezen! Want ook ik had nog een enorme berg boeken liggen (en nog steeds) en ik vond het zonde dat die niet werden gelezen.

    Ik hou ook echt van lezen, maar ik maak er te weinig tijd voor vrij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me leuk een reading challenge! Ik ben ook echt boeken verslaafd. Moet een nieuwe kast gaan bouwen... Probeer de tv lekker aan de kant te schuiven en een boek erbij te pakken, slaap je ook nog eens veel lekkerder door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n reading challenge lijkt mij ook wel een goed idee! Ik houd van lezen maar ik vind er eigenlijk nooit echt de tijd voor, heel jammer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben persoonlijk meer een persoon die tv kijkt, magazines leest of nieuwtjes op websites.. heb nooit het geduld om een boek uit te lezen :P

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT
    Check out my little give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa boeken lezen vind ik ook heerlijk. Lijkt me ook fantastisch een boekenbeurs, oude boekwinkeltjes vind ik ook geweldig. Ik maak ook veels te weinig tijd vrij voor lezen, na het bestuderen van mijn studieboeken vind ik het vaak wel weer genoeg voor één dag. Als je een reading challenge begint, doe ik graaag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is heel herkenbaar voor me. Lezen vind ik heerlijk maar heb er te weinig tijd voor. En als ik toch tijd kan vinden, dan duik ik eigenlijk m'n bed in met een filmpje of dvd-box van glee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lezen vind ik zo fijn, zo lekker ontspannend! Helaas doe ik het veel te weinig, ik moet het weer eens meer gaan doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ja, ik studeer Literatuurwetenschap, dus dat lijkt me nogal logisch :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou echt super van lezen en doe het eigenlijk niet vaak genoeg..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah ik ben ook echt verslaafd aan lezen. Mijn huis puilt helemaal uit van de boeken, en ik kan eigenlijk bijna geen boekenwinkel voorbij lopen zonder iets te kopen...
    Maar dat lezen er te weinig van komt, dat probleem ken ik. Tegenwoordig lees ik veel buitenshuis, dat helpt goed. Geen afleiding van de tv of de computer. Bijvoorbeeld in een cafe, of op de universiteit of een andere lekkere hangplek. Ineens lees ik een stuk meer boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nooit een lezer geweest... nou ook niet helemaal waar maar meer in tijdschriften lees ik. Heb v/d week toevallig tegen mezelf gezegd om meer s' avonds te gaan lezen voor het naar bed gaan omdat ik super slecht slaap. Lappie uit en gaan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zo mijn momenten met lezen, puur omdat ik me vaak niet kan concentreren. Maar heb ook periodes dat ik echt veel lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou heel veel van lezen! Maar doe het eigenlijk nooit. Ik heb altijd het idee dat ik er te druk voor ben. Wat natuurlijk onzin is, aangezien ik wel genoeg tijd heb om iPhone spelletjes te doen en doelloos achter m'n laptop te hangen ;) Moet het toch weer een keer oppakken, ik heb nog zo veel ongelezen boeken in m'n kast staan. Zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind lezen ook wel leuk, momenteel ben ik in vijftig tinten grijs bezig... Maar soms kan ik ook niet echt tijd vinden om erin te lezen wat wel jammer is...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vroeger las ik meer dan nu en mis het wel een beetje. Met een e-reader lees ik wel wat vaker terwijl ik toch nog zo'n 20+ boeken heb liggen die nog gelezen moeten worden... :S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik lees eigenlijk heel weinig, terwijl ik het wel leuk vind. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou zo van lezen!!! Daarom heb ik ook een e-reader gekocht, omdat het veel goedkoper is en ook handiger. Ik kan nu kiezen welk boek ik wil lezen enz.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...