dinsdag 27 november 2012

ON REPEAT: P!NK


Jep, ik heb weer een nieuwe favoriete cd. Enkele dagen geleden schreef Saskia over de nieuwe cd van P!NK. Ik was nieuwsgierig en downloadde het album 'The Truth About Love' dan ook meteen. Ik heb nooit echt iets gehad met P!NK, maar dit album vind ik echt erg goed. Er staan leuke up tempo-nummers op, maar ook enkele mooie, tragere nummers. Mijn favoriete liedjes zijn de bekende nummers Try en Blow Me (One Last Kiss) en de ontroerende liedjes Beam Me Up en Just Give Me A Reason. Echt hele fijne muziek voor tijdens mijn dagelijkse busritjes naar het werk!

 


- Wat is jullie favoriete cd op dit moment?





11 reacties:

  1. Pink is en blijft een heldin! Ben altijd groot fan geweest van 'Family Portrait'. Nu heb ik geen favoriete cd, want ik koop eigenlijk nooit meer cd's... Zou ik wel weer moeten doen eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pink kan zo mooi zingen! Ik ga dat album ook maar eens luisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd echt van pink!! Ze kan zo mooi zingen en ze heeft altijd leuke nummers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet deze CD ook maar even beluisteren, hij schijnt heel goed te zijn inderdaad :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie tip! Ik luister nu vooral naar het debuutalbum van Jake Bugg. Getiteld... Jake Bugg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind try van Pink ook een heel leuk nummer. Verder is Bruno Mars echt mijn held :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, Pink! Ik vind het nieuwe album van Rihanna echt geweldig; Unapologetic en verder het nieuwe album van Alicia Keys :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaaaaaaaaaaa Pink. Hij staat hier ook dagelijks op repeat. Erg goede CD weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond Pink's nummers altijd heerlijk om in de stemming voor een feestje te komen, maar deze vind ik ook fijn om 'gewoon' naar te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaa, PINK<3!! Dat wijf is zo ontzettend stoer. Ik begrijp je liefde dus, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...