zaterdag 10 november 2012

WINACTIE: Waardebon Groupon (€20)


Ja hoor, het is tijd voor de allereerste winactie op mijn blog! *Hoera*

Waarschijnlijk kennen jullie Groupon wel, een hele fijne site waar je elke dag leuke deals kan vinden. Zo biedt Groupon goedkope aanbiedingen voor reizen aan, maar ook voor een lekker, voordelig ontbijt, lunch of diner kan je er terecht. Verder vind je er ook geregeld leuke juwelen, technologische snufjes, toffe workshops en ga zo maar door. In samenwerking met Groupon mag ik nu een waardebon weggeven ter waarde van €20. Deze bon hoef je niet in één keer te gebruiken, je mag er ook bijvoorbeeld 2 acties van €10 mee kopen.

Wil jij kans maken op deze waardebon? Het enige wat je moet doen is hieronder een reactie achterlaten met daarin je e-mailadres. Meedoen kan tot vrijdag 16 november. Daarna zal ik de winnaar persoonlijk verwittigen. Veel succes!

Misschien wel even belangrijk om te vermelden voor mijn Belgische lezers: deze waardebon is enkel geldig op Groupon.nl.




11 reacties:

  1. Wat leuk dat je via Groupon een waardebon mag weg geven, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    En ja ik vind het leuk om deze bon te winnen dus doe zeker mee hieraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je eerste win- actie! Ik doe graag mee :) Ken Groupon al een poosje, vind dat ze echt goede deals hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat, jij hebt gewonnen! Ik vind alleen je e-mailadres niet terug op je blog. Kan je mij misschien een mailtje sturen via acupofhappiness-blog@hotmail.com?

      Verwijderen
  3. Leuk! Ik ben ook benaderd en bezig voor een artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ik wil wel meedoen. M'n e-mailadres gooi ik liever niet op internet, maar je kunt altijd een reactie achterlaten op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh ik wil meedoen! Super leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne winactie! Ze hebben daar zulke leuke acties:D Natuurlijk doe ik mee. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag in aanmerking komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoezee, als er wat te winnen valt, ben ik er bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...