maandag 20 augustus 2012

LOVE: Disneyland

Zoals ik eerder al op mijn blog liet weten, ben ik afgelopen weekend met mijn vriendje en mijn broer naar Disneyland Parijs geweest. En wat was het fantastisch! Echt, ik heb er zelfs geen woorden voor hoe leuk het was. De sfeer daar is gewoon écht magisch en ik waande me er echt in een andere wereld. Het liefst ging ik gewoon NU terug, want ik mis het nu al. Ik heb er echt mijn hart verloren. Kijken jullie mee naar mijn leukste foto's?

Met mijn broertje voor de ingang van het park.

In één van de eerste attracties die we deden (ik weet niet meer dewelke). Haha, we glimmen allebei op de foto. Het was dan ook WARM!

It's a small world! 

Aanschuiven...

Afkoeling zoeken onder de sproeiers. Het was echt wel bloedheet!

Een parade in de Walt Disney Studios. Mickey en Minnie Mouse! 


Hier waren we echt aan het smelten ;).

Ik, mijn broer en Buzz Lightyear! Haha ;)

's Avonds lekker frietjes gegeten. Maar wow, het eten was echt zo duur daar!

Een foto voor het bekende kasteel. Daar wil ik wonen!

Mijn vriendje en mijn broer gingen in de Space Mountain, maar ik bleef lekker wachten. Bang, ik?

Gewoon prachtig.

De avondparade in het park. Magisch!

Echte die hards ontbijten om 7u en staan om 8u in het park! Vermoeiend, maar zo de moeite waard!

Dit was 's morgens tegen half 9. Lekker rustig nog toen!

Haha, ik zie er zo moe uit ;).

Ik bleef maar foto's trekken van het kasteel. Hoe mooi is dat ook?

Gigantische drukte voor de Big Thunder Mountain die technische problemen had. Er waren trouwens veel attracties die regelmatig gesloten waren wegens storingen. Niet zo leuk!

Bakken in de zon!


Frietjes en pizza als lunch. Love it!

Frisse cola. Heerlijk!

Typische foto ;).

Gelukkig hadden we een spuitfles met water om te verfrissen!

Het was echt onvergetelijk!

En toen moesten we weer naar huis. Echt met pijn in het hart. Ik kom ZEKER terug!

- Zijn jullie al in Disneyland geweest?


24 reacties:

  1. Ik ben er een aantal keren geweest maar dat is echt al jaren geleden. De laatste keer was in 2008. Zo'n leuk park. Ik wil ook snel weer eens terug. Leuke foto's gemaakt. De hitte straalt er van af. Heb wel een beetje medelijden met de mensen die er werken en in die pakken moeten. Pfff dat zal pas echt heet zijn denk ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat dacht ik ook toen de parades voorbij kwamen. Ik had het al veel te warm, echt erg voor dat personeel daar ;)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's. Het blijft toch iets magisch om daar te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a small world, dat liedje blijft echt zoveel uur in je hoofd zitten haha!
    Lieve foto van jou en je vriendje samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh moet je nagaan hoe heet de mensen in die disney pakken het wel niet hebben gehad! Fijn dat jullie hebben genoten. Ik ben er 1 keer geweest, met een disneyfreak vriendin haha maar ik vond het wel leuk maar ook genoeg voor 1 dagje en 1 keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Disneyland is ZO leuk. Ben er afgelopen Mei nog geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik voel de magie weer als ik naar je foto's kijk!
    Ik moet er volgend jaar weer naartoe :p ik moeeet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er twee keer geweest, maar het is alweer veel te lang geleden. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je daar bent geweest... en heerlijke foto,s om te zien. Nou jullie hebben je zeker wel vermaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nog nooit in Disneyland geweest. Shame on me. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh je bent echt een mooi meisje!!! Leuke foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga volgend weekend :) Heb je nog tips voor attracties?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, nu maak je me echt jaloers. De Crush's Coaster in de studio's is echt superleuk en ook de Big Thunder Mountain moet je zeker doen! En als je veel durft, moet je zeker de Space Mountain en de Rock 'n' Roller Coaster doen :) vroeger heb ik die wel gedaan, maar nu durf ik niet meer haha ;). Mijn vriendje en mijn broer vonden ook de Tower of Terror superleuk, maar ook die durfde ik niet... Maar eigenlijk is alles daar gewoon leuk! Mis ook zeker de parade 's avonds laat niet!

      Verwijderen
  12. Leuke foto's! Ziet er echt gezellig uit :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post !

    Echt leuke foto's ! :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie foto's ! Ik ben een keer met mijn beste vriendin geweest :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo gaaf! Bij het zien van de foto's wil ik ook (weer)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te zien !!! Lieven en ik zijn er bijna 12jaar geleden geweest... Ik was er toen, net als jij, helemaal vol van... Het was super magisch om te zien en mee te maken!!! Ik kijk er dan ook enorm naar uit om er samen met Lauren heen te gaan en haar die magie ook te laten voelen... Nog een beetje wachten want aanschuiven met een 3-jarige is niet zo prettig ;-))) Bij ons was het verbljif enz wel duur genoeg, viel dat nu een beetje mee?
    Groetjes en nog veel plezier!!!
    Ellen (Lieven)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was natuurlijk allemaal erg duur, ook het eten daar enzo, maar op één of andere manier is het dat allemaal wel waard vind ik. Het is zo'n speciaal gevoel om daar te zijn. Het lijkt me inderdaad ook super als je er eens met Lauren naartoe kan gaan!

      Verwijderen
  17. Leuke foto's! Ah, ik wil er ook nog weer een keer naar toe. Ik ben er heel lang geleden geweest en het enige dat ik mij nog kan herinneren was het súperlekkere ontbijt met donuts en alles. Hihi, ik hou van eten. En wat heb je een mooie blog trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb dat een paar jaar geleden ook gedaan, echt super! Maar wij gingen meestal eten bij de Mac in Disney Village, stuk goedkoper dan in het park!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Disneyland is echt super leuk! Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...