zaterdag 16 februari 2013

TAG: Liebster Award II

Bron
De Liebster Award doet al een tijdje de ronde op verschillende blogs. Het is een award bedoeld voor blogs met minder dan 200 volgers. Vorig jaar kreeg ik hem al een keer en toen heb ik hem ook ingevuld, maar ik heb hem opnieuw van 2 mensen gekregen. Normaal is het bij deze award de bedoeling dat je 11 dingen over jezelf vertelt, de 11 vragen beantwoordt van de blogger van wie je de award kreeg en zelf 11 vragen verzint voor 11 bloggers aan wie je de award doorgeeft. Maar omdat ik deze tag dus al eerder invulde, ga ik dit keer enkel de vragen beantwoorden die ik kreeg van de bloggers die mij getagd hebben (Willemijn & Stephanie, dankjewel!) . 22 vragen dus, hier ga ik!

De vragen van Willemijn

1. Als je een stuk fruit zou zijn, wat zou je dan kiezen?
Ik denk een aardbei. Ik lust het zelf niet, maar ik vind het een mooie fruitsoort en veel mensen lusten het heel graag. Het doet me ook aan de zomer denken!

2. Wat is de meest inspirerende blogpost/illustratie die je ooit hebt gezien? 
Dan ga ik voor onderstaande afbeelding. Ik vind het zo'n mooie quote.

Bron
3. Wat is het belangrijkste voor jou: vrienden hebben of een vriendje?
Dat is zo'n moeilijke vraag. Uiteraard kan ik niet zonder mijn vriendje en kan ik me geen leven zonder hem voorstellen. Maar daarnaast vind ik het ook belangrijk om leuke dingen te kunnen doen met mijn vriendinnen. Ik ga dus niet kiezen!

4. Waarom ben je beginnen bloggen?
Ik ben beginnen bloggen omdat ik het schrijven best wel miste. Ik heb journalistiek gestudeerd, maar ik wilde niet in die sector aan het werk. Veel te veel stress en deadlines, niets voor mij! Maar schrijven heb ik altijd graag gedaan en met mijn eigen blog kon ik gewoon lekker mijn eigen ding doen. Bloggen is ook de perfecte uitlaatklep! 

5. Wat is je droomjob?
Ik ben eigenlijk heel tevreden met de job die ik nu doe. Ik werk als administratief bediende bij een dokter en moet daar verslagen uittypen. Ik doe het graag, de uren zijn goed (van half 9 tot half 5), ik heb fijne collega's en geen stress. Ik zou dus niet weten wat ik anders zou willen doen!

6. Wat is jouw fitness/gezondheids - of beautygeheim?
Hier kan ik echt geen antwoord op geven. Ik sport niet, ben niet bezig met gezond eten en mijn make-up is altijd heel standaard. 

7. Welke trend vond je eerst heel stom, maar draag je nu toch graag?
Dan ga ik voor oversized truien/topjes. Vroeger vond ik dat echt niet mooi en nu draag ik niets anders meer. Lekker comfy.

Bron
8. Wat is het belangrijkste in je leven?
Dat zijn natuurlijk de mensen die ik graag zie: mijn vriendje, mijn familie en mijn vrienden. Zonder hen zou ik niets zijn! 

9. Geloof je in God?
Ja, toch wel. Het is niet zo dat ik wekelijks naar de kerk ga ofzo, maar soms doe ik wel eens een gebedje als ik bijvoorbeeld bang ben dat er iets erg gaat gebeuren of wanneer ik wil dat er iets goed gaat.

10. Wat is je favoriete zoete recept? Deel het met ons!
Sowieso iets met chocolade. Brownies vind ik heerlijk, maar ook deze chocoladetaart smaakt altijd!

Bron
11. Wat is je favoriete hartige recept? Deel het met ons!
Mmm, da's moeilijk. Ik lust heel graag spaghetti, pizza, hamburgers of pita (lekker gezond, haha!). Een recept dat jullie zeker eens moeten proberen, is deze pasta. Heerlijk! 

De vragen van Stephanie

1. Wat is je lievelingseten?
Dat heb ik hierboven net beantwoord :). Ik lust niet veel, maar met Italiaans kan je bij mij weinig verkeerd doen.

2. Als je nog maar een maand zou leven, wat zou je dan nog willen doen?
Pff, ik denk dat ik vooral veel zou huilen en mijn tijd zou willen doorbrengen met de mensen die ik graag zie. 

3. Wat je je favoriete liedje op dit moment?
Dat weet ik écht niet. Op mijn iPhone luister ik wel vooral naar artiesten als Leona Lewis, Alicia Keys, P!nk, Beyoncé en Demi Lovato. 

4. Wat studeer je of welk beroep oefen je uit?
Zie vraag 5 van Willemijn :).

5. Wat is je favoriete uitstapje op een zomerse dag?
Dan ga ik voor een dagje relaxen aan het zwembad of op het strand. Lekker zonnen, zwemmen en lezen. Heerlijk! 


6. Wat is je favoriete nagellakje?
Ik gebruik eigenlijk nooit nagellak. Ik ben jammer genoeg een echte nagelbijter, zo'n slechte gewoonte! Tot voor kort liet ik altijd gelnagels zetten, maar ik ben daarmee gestopt, omdat ik die er ook steeds afbeet. Toch wil ik binnenkort misschien nog eens terug gaan. Verzorgde nagels zijn zoveel mooier!

7. Wat is je favoriete kledingstuk?
Dan ga ik voor mijn joggingbroek en mijn kamerjas. Heerlijk om dat aan te trekken als ik 's avonds thuis kom. 

8. Van welke trend ben je helemaal fan?
Zoals ik hierboven al zei, oversized truien en topjes. Ik vind het heel mooi en het zit ook zo lekker. Win-win dus!

9. Naar welke persoon kijk je op?
Goh, da's een moeilijke. Ik denk vooral naar mijn vriend. De manier waarop hij het leven bekijkt, vind ik heel mooi. Hij is altijd relaxt en onbezorgd. Soms stoor ik me wel aan zijn nonchalance, maar eigenlijk zou ik gewoon liever zelf wat meer op die manier in het leven staan. Niet alles moet perfect zijn en dat durf ik weleens te vergeten.

10. Wat doe je zoal op vrije dagen?
De laatste tijd vooral luieren. Nu het zo koud is buiten, vind ik het heerlijk om de hele dag binnen te blijven, series of een film te kijken, wat te bloggen en te lezen. 

11. Als je één ding mocht wensen, wat zou dat dan zijn?
Dat de mensen die ik graag zie en ikzelf altijd gezond mogen blijven. 

Zo, dat was 'm. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Nog een fijn weekend, allemaal! 



4 reacties:

  1. Leuk om te lezen!
    Ik heb hem ook weer gekregen en ga ook een deel 2 maken :)
    Had hem vorige keer natuurlijk van jou gekregen ;)

    Fijne Zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Enne, je bent echt de eerste van wie ik hoor dat die geen aardbei lust. Zo lekker joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...