zondag 9 september 2012

My photo diary #5

Benieuwd wat ik de afgelopen 2 weken zoal heb uitgestoken? Kijk dan snel verder!

Het was een regenachtige zondagmiddag, dus keken mijn vriend en ik een romantische komedie in bed. Erg leuke film, ook al zag ik hem al voor de tweede keer. 

Iets gaan drinken met een vriendinnetje en mijn vriend. Op de foto was het nog mooi weer, maar nadien begon het plots te waaien en was het ineens erg koud. Jammer!


Mijn ochtendritueel op een werkdag: ontbijtje met de krant erbij.

Twilight lezen in bed.

Outfit voor een dagje werken.

Buh, ik haat regen! Zo naar je werk vertrekken is gewoon echt niet fijn. Laat die herfst nog maar even achterwege!

Jeej, een nieuwe talentenjacht op tv. Verstand op nul, daar hou ik van!

Deze playsuit kreeg ik van een vriendinnetje die hem niet meer moest hebben. Altijd leuk!

Bij de kapper, want ik wilde ombre hair! Haha ziet er mooi uit he?

Het resultaat! Ik ben er blij mee, maar het valt niet zo hard op en dat vind ik soms jammer. Bijna niemand merkt het op!

Me-time: met een filmpje in bed!

Eindelijk een nieuwe zonnebril! Voor 1 euro op de rommelmarkt. 

Deze tas kocht ik ook op de rommelmarkt, voor een halve euro. Ik ben er superblij mee!

Blogs lezen op Bloglovin'. Als ik tijd heb, kan ik er echt uren mee bezig zijn. 

Met mijn vriendje op restaurant!


Yummie!

Met een ijsje voor de tv.

Ladies at the movies met Maiken. De film was Hope Springs en die was erg leuk. Volgende maand gaan we weer en dan spelen ze Bachelorette.

Maiken en ik. Het was gezellig!

Nieuwe gelnagels. Ik ben er heel blij mee!

Deze week ben ik gestart met een opleiding 'Hulpkok nagerechten' in avondschool. Tijdens de eerste les maakten we rouladebiscuit met abrikozenconfituur en ook flensjes. Ik was best fier op het resultaat!

Mijn nieuwe favoriete drankje.

Op restaurant met een vriendinnetje. Gezellig!

Outfit voor het familiefeest voor de vijftigste huwelijksverjaardag van mijn grootouders. Fijn dat het zo'n stralende zomerdag was!

Mijn vriend en mijn broer op het feest.

Mijn vriend en ik.

Vanmorgen pannenkoeken gebakken. Ik moet toch oefenen voor mijn opleiding of niet soms ;)?



- Geniet nog van het zonnetje!





24 reacties:

  1. Staat je goed ombre hair! En wat klinkt die opleiding leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat burger restaurant lijkt me ook wel wat! Leuke photo diary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik krijg honger van al die foto's van eten ;) En ik eet 's ochtends ook nog wel eens pannenkoeken als ontbijt, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eet zo lekkere dingen en je bent toch zo slank! *jaloers*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je haar heel leuk staan, maar inderdaad niet zo heel erg opvallend. En wat een toffe zonnebril, zeker voor dat geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook zo graag ombre haar! Heel mooi! Ik ga trouwens vanaf volgende week ook in Antwerpen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke fotootjes! Op de foto met het gestreepte kleedje zie je je ombre haar wel goed en ik vind het erg geslaagd! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tijd heb je achter de rug zeg :D
    Gezelligheid en yummeh food :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat staat je dat leuk zeg die playsuit... En heerlijk he al die blogs door lezen via bloglovin, doe ik dus ook elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Dat ombre haar staat je goed :) (en die tas, 50 cent, wow :O )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, je haar is zo tof! Ik wil uiteindelijk ook iets met donker en licht in de punten, maar durf nog niet zo goed. Je favo drankje zag ik laatst bij de Ekoplaza trouwens, als ik er weer ben ga ik het kopen. Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke foto's!! En wat een goede koopjes zeg op de rommelmarkt. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk foto overzichtje. Ik vind je vest met vogeltjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke photodiary! ik vind je zonnebril super gaaf.
    Ik volg je, follow back?

    Liefs Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's. Ook erg schattig iphone hoesje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi ik ben verliefd op jouw blog. Dat ik hem nu pas ontdek, balen :( Lang leve de Bloggers Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke foto's!
    Je ziet er overal zo leuk uit! :D
    leuk hoesje ahha!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke foto's! Fijne Diary.. de zonnebril staat je super leuk:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's. Wat een gaaf telefoonhoesje heb je :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haaaaaaaaaaa die foto bij de kapper! Maar het resultaat is wel echt heel mooi!! :D En je nagels vind ik ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...