maandag 17 september 2012

LIST: Happy things #2


Girlsnights - kriebels voelen in een achtbaan - een vriendje dat je komt halen zodat je niet met de bus naar huis moet - oversized truien - lekkere dingen bakken - Glee - roze nagels - de bus die er eindelijk aankomt - Ben & Jerry's - autorijden - joggingbroeken - mijn bestelde Allstars - iemand die met je haar bezig is - tijd voor jezelf - shoppen - enthousiaste mensen - We Are The Champions van Queen - luid meezingen met de radio - gelukkige gezinnetjes zien - vrijdagavond - pistolets op zondag -  familiefeestjes - gaan wandelen met mijn babynichtje - een nieuwe follower op Bloglovin'.


16 reacties:

  1. Die girlsnight komt gauw in orde ;) nog minder dan 2 weekjes :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, herkenbaar lijstje :) Allemaal fijne dingne. HElemaal over dat vriendje, joggingbroeken, iemand die met je haar bezig is en pistolets op zondag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die lijst met happy things! Met de meeste kan ik het helemaal vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeerlijk lijstje! Hihi. Fijne zo op een maandag de leuke dingen in het leven te lezen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk zulke fijne lijstjes met positiviteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, dat van de achtbaan vind ik zo eng, maar achteraf voelt het wel ijn. Ja, iemand die met je haar bezig is, zo leuk. En van shoppen wordt (bijna) iedereen blij <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joggingsbroeken <3 Ik heb van de week een fijne relaxbroek gehaald bij de H&M zodat ik die aan kan trekken als ik in mijn kamertje ben. Niets is lekkerder dan chillen in een joggingsbroek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!
    Liefs, maruschka
    www.womanexclusive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post! Sommige dingen zijn zo herkenbaar :-s

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel dingen zijn herkenbaar :) Fijn om te lezen op zo'n regenachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk lijstje! Stuk voor stuk maken ze me aan het glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vooral als iemand met je haar bezig is, dat is zó fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Overzied truien & joggingbroeken zijn match made in heaven <3
    Inderdaad allemaal happy things :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekkere dingen bakken, zeker nu het weer kouder wordt! Het weekend ga ik maar weer eens wat bakken, is te lang geleden. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...