zondag 13 januari 2013

My photo diary #14

Het is tijd voor mijn eerste fotodagboek van dit jaar met daarin de foto's van de eerste 2 weken van 2013. Veel kijkplezier!


Mijn agenda en weekkalender voor het komende jaar van 'Love, Sam'. Ik vind ze zo mooi!
De "Hé het is oké"-kalender van Flair had een leuk voorblad. 2013 wordt dik oké!

 Hier was ik klaar voor Oudejaarsavond: met een hele groep gourmet eten bij een vriendin en daarna nog even naar een feestje.

Mijn eerste film van het jaar. Ik vond deze wel toepasselijk op 1 januari.

Ik heb het derde seizoen van Glee uitgekeken. Nu moet ik nog superlang wachten tot het vierde seizoen uitkomt op dvd. Zo jammer!

Wachten op de bus.

Blogs lezen op mijn iPad mini. Zo fijn!

Hier had ik net mijn vinger tussen de stijltang gestoken. Het is een lelijke brandwonde geworden die nog steeds niet genezen is.

Mijn favoriete tv-programma van dit moment! Ik had de eerste aflevering gemist, dus keek ik die even terug op mijn laptop.

Herkenbare situatie op mijn kalender van Flair.

Mijn happy wall met allemaal afgedrukte We Heart It-foto's. Momenteel hangen er nog niet erg veel foto's, maar ik ben dan ook nog lang niet klaar!

Ik hou van snoepjes!

Step Up 2 kijken in bed. Omdat ik de laatste tijd zoveel films kijk (de teller staat intussen al op 10) heb ik besloten mijn Movie Challenge iets moeilijker te maken. Ik ga nu voor 200 films dit jaar. Ik hoop dat ik dat haal!

Kaarsjes zijn zo gezellig.

Met mijn vriendinnetje Mariana tijdens Ladies at the Movies. De film was Playing for Keeps en het was echt heel fijn!

Gezellig ontspannen in bed.

Mmm, lekker ontbijtje.

Een briefje van mijn pennenvriendinnetje Josianne. Altijd leuk! 

Deze koekjes zijn zo lekker!

Ik kan niet slapen zonder knuffels. Dit is mijn schaapje Sammie.

Mijn lieve nichtje. Wat een schatje!

Eindelijk begonnen aan het laatste seizoen van Desperate Housewives. I love it!

Ik vond dat ik Forrest Gump toch echt eens gezien moest hebben, maar eerlijk gezegd vond ik hem niet zo geweldig. Kan aan mij liggen hoor :)

Op restaurant met mijn vriendinnetjes. Kaaskroketten, mmm!

Vanmiddag ging ik met mijn nichtje, mijn bonnie en mijn mama naar Finding Nemo kijken in de cinema. Mijn nichtje haar 3D-brilletje was wel een beetje te groot, haha!

- Ik wens jullie nog een gezellige zondagavond!


14 reacties:

  1. Heeeeeee, mijn brief! :D Vervelend dat je een brandwond hebt, die heb ik ook nog steeds een van oud en nieuw, op m'n vinger :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Wat balen dat je die brandwond hebt! Hopen dat het snel geneest en niet te lelijk blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ergg leuke foto's! Heerlijk eten en fijne films! Wel vervelend van je brandwond! Hoop dat hij snel geneest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat pijnlijk die brandplek. Was de film Playing for Keeps een beetje leuk? X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke foto's! Die kalender is echt heel leuk, net als je wall!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto,s... Maar auww zo,n brandplek is niet zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op elke foto wilde ik iets reageren, maar ik moet het klein houden :) Love, Sam is echt fantastisch, de Flair kalender ook, je muur ook, en New Years Eve, Glee en Desparate Housewives zijn geweldig! Zo, was dit kort genoeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die verhaaltjes van die kalender zijn echt leuk! hoe gaat t nu met je wond? :S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk overzichtje!! Fijn he al die films kijken. Ik maak er nu ook veel tijd voor. Zo leuk! Hoop dat we het volhouden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey, Leuke blog, ik volg je! :D
    Die foto's op je kamer zijn echt heel leuk! Zelf ben ik ook met zoiets bezig, alleen dan met minder grote plaatjes en kerstlampjes:P
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O jeetje, ik voelde m'n vinger al half tintelen toen ik de foto van de brandwond zag, auw! En wat schattig dat je Finding Nemo in de bios hebt gezien, die film blijft altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuke blog :D Ik ga zeker even verder een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk overzichtje! Die 200 films ga jij volgens mij nog steeds makkelijk halen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...