woensdag 20 maart 2013

TAG: I love spring!

Vandaag is de lente officieel van start gegaan. Voorlopig wil het weer nog niet helemaal meewerken, maar hopelijk komt daar snel verandering in! Ik heb het helemaal gehad met dat koude, sombere winterweer en kan niet wachten tot de zon weer volop schijnt. Tijd dus voor een leuke tag die helemaal in het teken van de lente staat. Ik werd getagd door Yara. Lezen jullie mee?

1. Welke kleur nagellak draag jij het liefste in het voorjaar?
Eigenlijk draag ik nooit nagellak, want ik ben een echte nagelbijter (zo'n slechte gewoonte!). Ik heb wel een tijdje gelnagels gehad en dat wil ik misschien binnenkort wel terug laten zetten. Voor de lente zou ik dan gaan voor roze (my all time favourite!) of een frisse, lichte kleur zoals geel, groen of lichtblauw.

2. Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?
Alleen al de geur van lente vind ik heerlijk. Ik hou ervan dat het eindelijk weer warmer wordt (een beetje snel graag!), dat de zon schijnt, dat je terrasjes kan doen en zonder jas naar buiten kan, mét zonnebril. Heerlijk! 

3. Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?
Ik wissel niet echt van parfum per seizoen. Momenteel ben ik fan van mijn frambozengeurtje van Yves Rocher en van La Lune van Dolce & Gabbana.

Bron
4.  Welke items in je kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Mijn nieuwe rieten hoedje, blazers, mijn Allstars, dunne vestjes en topjes. Ik kan niet wachten tot ik dat weer allemaal aan kan doen! 

5. Van welk nummer krijg jij spontaan de lente in je bol?
Dat is sowieso "Danza Kuduro". Als ik dat nummer hoor, waan ik me spontaan op een zonnig strand. 

6. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Ik zou graag Vans kopen en anders een vrolijk kleurtje All Stars.

7. Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
De witte, sowieso!


- Zo, dat was 'm. Neem hem gerust over als je wil en laten we allemaal duimen dat het snel écht lente wordt!








15 reacties:

  1. Leuk om te lezen :) Ik wil ook heel graag een nieuw rieten hoedje, ik heb een leuke gezien bij H&M. Morgen toch maar eens kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Nu nog echt lenteweer, want het is maar bar en boos buiten! Bahbah.. Ik hou ook van witte paaseitjes! En ik heb nu officieel het liedje van Danza Kaduro in mijn hoofd, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Danza kuduro krijg ik ook echt lente/zomerkriebels van! Het weer mag nu ook wel eens mee gaan werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om deze tag te lezen. Ik hou van de lente, hopelijk werkt het weer snel mee. -x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk om te lezen!! Ik ben ook nog op zoek naar een nieuw hoedje voor de zomer. Mijn vorige is gesneuveld in mijn koffer ..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik ben zó toe aan de lente! Je moet zeker Vans kopen, die lopen zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad sowieso de witte paaseitjes! Leuke tag om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tag! Van mij mag het ook snel lente worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh lente! Dat het maar heel snel mag komen hoor!!
    Krijg er helemaal zin in van deze tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, after reading this awesome paragraph i am too happy to
    share my experience here with colleagues.

    Take a look at my homepage middle back pain treatments

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very energetic blog, I liked that bit. Will there be a part 2?



    my site Florist In greensboro nc 27407

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...